Kristian Eilertsen. Foto: Marel.

Går fra Nordlaks til Marel

Marel melder at Kristian Eilertsen fra første april 2016 er ansatt i en nyopprettet stilling som Customer Care Manager på Fisk i Marel Norge. 

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er tre år eller eldre.

Eilertsen kommer fra Nordlaks på Stokmarknes. Her har han jobbet siden 2002 og har vært fabrikksjef siden 2007.

-Gjennom sin stilling er han godt kjent med Marel, våre produkter og kundenes behov. Ansettelsen av Kristian vil styrke tilbudet vårt til kundene fremover. Nå kan vi tilby utvidet rådgivning og tettere kundeoppfølging. Vi vil forsøke å bryte dagens tradisjonelle kunde/-leverandørforhold og heller bli en solid samarbeids- og sparringspartner gjennom styrkede kunderelasjoner.

- Kristian er meget godt kvailfisert til å fylle den nye stillingen med sin lange erfaring innenfor produksjon og implementering av nye løsninger. Han vil ha fokus på ettermarkedet, styrke servicen, rådgivning og oppfølging av nye og eksisterende kunder, samt optimalisering av kundenes produksjon.

Kristian Eilertsen vil ha base i Stokmarknes, men vil komplimentere serviceorganisasjonen og lokale kontorer i Norge. Han får ansvaret for ettermarkedet i Marel sammen med Pål Kleven.