Fiskeri- og havminister Marianne Sivertsen Næss har gitt produksjonsområde 3 rødt lys for tredje gang.

Ber statsråden sette PO3-nedtrekk på vent

Publisert Sist oppdatert

Bli abonnent hos Kyst.no

For å få tilgang til dette innholdet trenger du et abonnement med Kyst.no Pluss-saker inkludert.

Bli abonnent og les denne og mange andre pluss-saker.
Sjekk ut våre abonnement her