Ida Knutsen (38) vokste opp på Kvarøya og har et spesielt forhold til den vesle øya og Kvarøy Fiskeoppdrett. I jobben hennes som sosiale medier-ansvarlig liker hun å skape innhold som kanskje er litt utradisjonelt i forhold til hva lignende aktører i havbruksbransjen gjør.
Ida Knutsen (38) vokste opp på Kvarøya og har et spesielt forhold til den vesle øya og Kvarøy Fiskeoppdrett. I jobben hennes som sosiale medier-ansvarlig liker hun å skape innhold som kanskje er litt utradisjonelt i forhold til hva lignende aktører i havbruksbransjen gjør.

Etter 15 år sa hun endelig ja til å bli en del av oppdrettsselskapet

For Kvarøy Fiskeoppdrett er det viktig å få frem budskapet til bedriften og kunnskapen hvordan de driver lakseoppdrett. Det gjorde at de i 2020 ansatte en dedikert SoMe-ansvarlig i selskapet.

Publisert

Oppdrettsselskapet Kvarøy Fiskeoppdrett har ofte vært tidlig ute med å teste ut nye veier for å selge laksen sin, satse på miljøvennlige løsninger og markedsføre selskapet. Nå har selskapet hatt Ida Knutsen som ansvarlig for sosiale medier i halvannet år, og ser store fordeler med det.

- Næringen er for dårlig på kommunikasjon og SoMe

Daglig leder Alf-Gøran Knutsen sier til Kyst.no at de i 2020 satset på en egen SoMe-ansvarlig fordi de så et stort behov for dette i bedriften.

Bli abonnent hos Kyst.no

For å få tilgang til dette innholdet trenger du et abonnement med Kyst.no Pluss-saker inkludert.

Bli abonnent og les denne og mange andre pluss-saker.

Kyst.no Pluss Personlig

Du får: Kyst.no Pluss-saker

199,-

per måned

KJØP

Kyst.no Pluss Årlig

Du får: Kyst.no Pluss-saker

2189,-

per år

KJØP

Kyst.no Pluss bedrift

Administrer flere abonnement på ett sted og betal med faktura.

2189,-

per år

KJØP