Kontali søker trainee: Seafood Analyst

Søknadsfrist: 31.12.2022

Er du på utkikk etter en kickstart på karrieren, som gir deg mulighet til å vokse både faglig og personlig. Som trainee får du alt dette!

Send din søknad her

Søknadsfrist:

31. desember 2022

Arbeidssted:

Kristiansund

Website:

https://www.komtrainee.no/

Kontaktinfo:

Daglig leder Tove Åstasund

Telefon 928 36 811

HEAD OF ANALYSIS DEPARTMENT

Lars Erik Flatøy

Telefon 911 27 268

Daglig leder Kontali Thomas Aas Telefon 984 88 409

Vår medlemsbedrift Kontali søker analytiker til et 2-årig traineeløp.

Kom Trainee holder til på Nordmøre, en spennende region i utvikling, hvor du får mulighet til å sette dine spor og bygge sterke nettverk. Du får verdifull arbeidserfaring og delta i et faglig utviklingsprogram med høy kvalitet.

Main responsibilities will be:

  • Data gathering, analysis and modelling within a defined aquaculture and/or fisheries segment
  • Identify, maintain and develop an industry network for information gathering and identifying potential projects towards a continuously broader international market profile
  • Combining your industry knowledge and network with our available data and information, you will provide understandable and structured insight and analysis on relevant topics to our customers and stakeholders
  • Present results in different formats, both written and orally

Qualifications

  • Higher education within a relevant field of study
  • Passion within a defined aquaculture, fishery and/or seafood economics segment
  • Able to passionately present and communicate results, written and oral
  • Able to identify commercial and profitable projects
  • Cooperate with a multidicipline and multinational team
  • Analytical and structured
  • Eager to continuously expand your expertise
  • Able to motivate and inspire those around you

What do we have to offer?

Kontali is an independent world-leading provider of data and analyses covering large parts of global aquaculture and fisheries. Our mission is to always have the deepest understanding of this realm and the species within it, the connections between them, and to share our knowledge of seafood to create a more balanced world above and below the surface.

We strive to understand our customers' needs, to provide relevant and correct insights, and to deliver the best possible foundation for decision-makers in all parts of the seafood value chain.

We offer an opportunity to make a difference in a world-leading company with a unique position and with a perfect set up for your personal development. We have flexible office hours with a dynamic, friendly and international work environment, while an employee shareholder program gives you the opportunity to become a shareholder in the company. And yes, you will get paid.

Registrer deg i vår søkeportal og send oss din søknad!

I søknadsteksten ønsker vi at du begrunner hvorfor nettopp du bør ansettes som trainee i Kom Trainee. For at vi skal kunne vurdere din søknad må du legge ved CV, karakterutskrift og andre relevante papirer som dokumenterer din egnethet for stillingen.

Søknader til denne stillingen behandles fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Kom Trainee er en veletablert voksende regional traineeordning på vakre Nordmøre!

Sammen med 20 medlemsbedrifter har Kom Trainee skapt en traineeordning hvor ambisiøse unge voksne med høyere utdanning får verdifull arbeidserfaring, og bedriftene får nytenkende hoder på laget. Medlemsbedriftene er bredt sammensatt av små og store, offentlige og private virksomheter innen de fleste bransjer. Dette gir Kom Trainee muligheten til å ansette traineer innen flere fagretninger og samtidig gir dette traineene våre en unik mulighet til å bruke sin kompetanse både tradisjonelt og utradisjonelt. Et bredt sammensatt nettverk av bedrifter ønsker å ta i bruk din kompetanse!

Vi er skapt for din selvutvikling og Nordmøres samfunnsvekst, vi har pr. i dag 11 traineer plassert hos forskjellige virksomheter. Opptak til nytt kull gjøres én gang i året vanligvis oppstart 1. september med 2 års midlertidig ansettelse.