Kristian Eilertsen. Foto: Marel

Kristian Eilertsen blir Customer Service Manger i Marel

Marel melder at Kristian Eilertsen har takket ja til stillingen som Customer Service Manager i Marel Norge .

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er tre år eller eldre.

- Han overtar etter Pål Kleven som har gjort en fremragende jobb i denne stillingen, skriver de i en pressemelding.

Kristian begynte i Marel Norge som Customer Care Manager for litt over ett år siden.

- Han har lang erfaring i ledelse fra sin tidligere jobb som Fabrikksjef hos Nordlaks Produkter med ansvar for åtte avdelinger. Kristian vil fremdeles ha ansvaret for en del nøkkelkunder i Nord-Norge i sin nye stilling, skriver selskapet.

Kristian har utdannelse som Fiskeriøkonom fra Høyskolen i Bodø, i tillegg til en Cand.mag. tittel i  Personalledelse og Kompetanseutvikling fra samme institusjon.

- Vi er svært godt fornøyde med at Kristian så utfordringen i dette,  og  ønsker han velkommen i stillingen som Customer Service Manager i Marel Norge!