Gå til innhold
Annonse
Fra og med 1. april tar Glenn Mo over rollen som daglig leder for Egersund Net. Foto: Akva Group
Fra og med 1. april tar Glenn Mo over rollen som daglig leder for Egersund Net. Foto: Akva Group

Fra og med april tar Glenn Mo over rollen som daglig leder for Egersund Net. Med lang erfaring fra produksjon og service av notprodukter, vil han sørge for at kvalitet og kundeservice topper selskapets agenda. 

Annonse

- Jeg ser det som en stor tillitserklæring å få ta over ledelsen av Egersund Net. Selskapet har utviklet seg mye over de siste årene, og har stadig store vekstambisjoner. Siden vi ble en del av AKVA group i 2018, står vi bedre styrket enn noen gang til å nå ut til et større marked og har fått solid støtte i våre kollegaer fra ulike fagavdelinger i konsernet, sier Glenn Mo.

Mo tar over rollen som daglig leder etter Geir Henning Risholm, som etter ni år i lederstolen ønsket nye krefter velkommen. Risholm blir nå ansvarlig for selskapets servicevirksomhet, som er Egersund Nets største avdeling med sju servicestasjoner langs norskekysten.

Viktig kontinuitet

Glenn Mo er 36 år og bosatt i Egersund. Han har lang erfaring med produksjon, service og vedlikehold av notprodukter, og jobbet blant annet som produksjonsmedarbeider i Egersund Trål tidlig på 2000-tallet. I 2006 begynte han i produksjonen i Egersund Net, hvor han senere ble forfremmet til prosjektleder. De siste seks årene har han ledet all servicevirksomhet i selskapet.

- Vi er meget glade for at Glenn valgte å takke ja til jobben da Geir Henning Risholm signaliserte at han ønsket å trekke seg tilbake. Dette gir en viktig kontinuitet for selskapet, og jeg føler meg trygg på den gode kvaliteten og kundeservicen som Egersund Net er kjent for vil bli godt ivaretatt, sier konsernsjef i AKVA group, Knut Nesse.

Det kan den nye daglige lederen bekrefte, som tidlig lærte seg verdien av godt håndverk og fleksibilitet overfor kunden.

- Jeg setter stor pris på kollegaene mine i Egersund Net, som alle deler samme stolthet for produktene og tjenestene vi leverer. Notposer, taknett og tilhørende produkter er kritiske komponenter på ethvert merdbasert oppdrettsanlegg, og da er det helt avgjørende at kunden kan stole på oss, avslutter han.

Har du en sak du
vil tipse oss om?

Annonse