Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som Marketing Manager Norway i BioMar AS.
Foto: Spillfree
Ny i BioMar
Thomas Aleksander Hansen sier det er viktig å jobbe i et selskap som engasjerer seg i klima- og samfunnsutfordringene.
Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som marketing manager Norway i BioMar AS. I denne stillingen vil han være ansvarlig for å utvikle og lede de norske markedsaktivitetene.
- Her inngår særlig fokus på produktmarkedsføring, kundemarkedsføring og markedskommunikasjon, med mål om å sikre positiv utvikling av BioMar sin merkevare, verdier og formål, sier Hansen.
Før han begynte hos BioMar jobbet Hansen som markedssjef i fôringsteknologiselskapet Spillfree Analytics i nesten 3 år. Han har også jobbet i kommunikasjonsbyrået Smidesang & Lyng, logistikkselskapet Easy2You, investeringsselskapet Salvesen & Thams og flere andre rådgivningsselskap. I tillegg til dette har han også hatt en kort periode som røkter og fôringsoperatør på merdkanten. Nå synes Hansen det skal bli spennende å jobbe i BioMar.
NF Komplett
- Kyst.no Pluss saker
- Digitalt arkiv
- Digitalt Magasin
- 11 Utgivelser av Norsk Fiskeoppdrett
- Varighet: 12 mnd
- Pris: 5582,-
KJØP
NF Komplett Personlig
- Kyst.no Pluss saker
- Digitalt arkiv
- Digitalt Magasin
- 11 Utgivelser av Norsk Fiskeoppdrett
- Varighet: 12 mnd
- Pris: 5582,-
KJØP
NF Komplett Digital
- Kyst.no Pluss saker
- Digitalt arkiv
- Digitalt Magasin
- Varighet: 12 mnd
- Pris: 4990,-
KJØP
NF Komplett Digital Personlig
- Kyst.no Pluss saker
- Digitalt arkiv
- Digitalt Magasin
- Varighet: 12 mnd
- Pris: 4990,-
KJØP
NF Pluss
- Kyst.no Pluss saker
- Varighet: 12 mnd
- Pris: 2388,-
KJØP
NF Pluss
- Kyst.no Pluss saker
- Varighet: 1 mnd
- Pris: 199,-
KJØP