Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som Marketing Manager Norway i BioMar AS.
Foto: Spillfree
Ny i BioMar
Thomas Aleksander Hansen sier det er viktig å jobbe i et selskap som engasjerer seg i klima- og samfunnsutfordringene.
Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som marketing manager Norway i BioMar AS. I denne stillingen vil han være ansvarlig for å utvikle og lede de norske markedsaktivitetene.
- Her inngår særlig fokus på produktmarkedsføring, kundemarkedsføring og markedskommunikasjon, med mål om å sikre positiv utvikling av BioMar sin merkevare, verdier og formål, sier Hansen.
Før han begynte hos BioMar jobbet Hansen som markedssjef i fôringsteknologiselskapet Spillfree Analytics i nesten 3 år. Han har også jobbet i kommunikasjonsbyrået Smidesang & Lyng, logistikkselskapet Easy2You, investeringsselskapet Salvesen & Thams og flere andre rådgivningsselskap. I tillegg til dette har han også hatt en kort periode som røkter og fôringsoperatør på merdkanten. Nå synes Hansen det skal bli spennende å jobbe i BioMar.