Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som Marketing Manager Norway i BioMar AS.
Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som Marketing Manager Norway i BioMar AS.

Ny i BioMar

Thomas Aleksander Hansen sier det er viktig å jobbe i et selskap som engasjerer seg i klima- og samfunnsutfordringene.

Publisert Sist oppdatert

Thomas Aleksander Hansen tiltrådte 1. mars rollen som marketing manager Norway i BioMar AS. I denne stillingen vil han være ansvarlig for å utvikle og lede de norske markedsaktivitetene.

- Her inngår særlig fokus på produktmarkedsføring, kundemarkedsføring og markedskommunikasjon, med mål om å sikre positiv utvikling av BioMar sin merkevare, verdier og formål, sier Hansen.

Før han begynte hos BioMar jobbet Hansen som markedssjef i fôringsteknologiselskapet Spillfree Analytics i nesten 3 år. Han har også jobbet i kommunikasjonsbyrået Smidesang & Lyng, logistikkselskapet Easy2You, investeringsselskapet Salvesen & Thams og flere andre rådgivningsselskap. I tillegg til dette har han også hatt en kort periode som røkter og fôringsoperatør på merdkanten. Nå synes Hansen det skal bli spennende å jobbe i BioMar.

Bli abonnent hos Kyst.no

For å få tilgang til dette innholdet trenger du et abonnement med Kyst.no Pluss-saker inkludert.

Bli abonnent og les denne og mange andre pluss-saker.
Min side

Kjøp abonnement i vår nettbutikk her

Nettbutikk